Szukaj Pokaż menu

The Descendants: fotograf Drew Gardner odtwarza portrety znanych postaci historycznych z pomocą ich potomków

35 342
170   46
Fotograf Drew Gardner od 15 lat fotografuje potomków sławnych ludzi do swojego projektu fotograficznego „The Descendants”. Dobiera odpowiednio stroje, tło fotografii oraz stylizuje pozującego mu potomka znanej postaci, a następnie zestawia zdjęcie z portretem jego przodka.

Miałeś tylko jedno zadanie XIV - Masakra na stacji paliw

64 884
258   38
Jak się okazuje, wszystko da się spierniczyć. Nawet najprostszą czynność, którą - wydawałoby się - można zrobić tylko poprawnie.

Oni chcieli, by były to wakacje ich życia, niestety coś poszło nie tak

53 984
236   47
Wybierasz się na wakacje życia, by zobaczyć niezapomniane widoki i zwiedzić znane miejsca? To uważaj, bo możesz mieć tyle szczęścia, co nasi bohaterowie.

#1. Moje wakacje w Rio. Pomnik Chrystusa był kluczowym celem wyjazdu. Mgła miała także swoje plany tego dnia.

#2. Mój syn znalazł muszelki podczas swojej pierwszej wyprawy na plażę. Nie miałem serca mu powiedzieć, że to łupiny orzechów.

#3. Wszystko, co chcę powiedzieć o Bali, jest na tym zdjęciu. Zapłaciłeś tylko za dotarcie do połowy wodospadu, aby zobaczyć resztę musisz kupić kolejny bilet.

#4. Zarezerwowałem Airbnb z widokiem na morze… Nie mogę narzekać, bo morze faktycznie widać

#5. Wyjechałem na wakacje do Paryża z moją dziewczyną. Tak wyglądała większość naszych wizyt w muzeach

#6. Wstałem o 3.30 i przeszedłem około 4 godzin, aby zobaczyć ten piękny widok...

#7. Wycieczka życia do Włoch, aby zobaczyć Fontannę di Trevi

#8. Telefon wypadł mi z kieszeni podczas lotu do Tokio w zeszłym tygodniu (jadę na wakacje). Reszty zniszczeń dokonał fotel w samolocie.

#9. Pojechałem na wakacje i zapłaciłem dodatkowo za pokój z widokiem na góry. Nikt nie wspomniał, że pług śnieżny postanowił zasypać śniegiem okna widokowe

#10. Podróżujesz i w końcu znajdujesz publiczną toaletę

#11. Mój szczeniak zniszczył paszport na kilka dni przed wycieczką

#12. Mój przyjaciel wyjechał na wycieczkę życia do Włoch i jakimś cudem udało mu się zrobić zdjęcie krzywej wieży w Pizie, na której nie widać jej pochylenia

#13. Przyjechałam do Norwegii z Florydy i spędziłam 4 godziny wspinając się na Preikestolen w ogromnym upale. Na miejscu nastąpiło nagłe załamanie pogody

#14. Przyjechałem do Grecji na słoneczne wakacje. Przez tydzień pobytu padało. W sobotę wyjeżdżam.

#15. Wyjechałam na wakacje z rodziną. Tego się nie spodziewałam.

#16. Na internetowej stronie twierdzą, że w tym motelu jest siłownia

#17. Zaplanowałam wymarzoną podróż do Chin. Tak wyglądał Wielki Mur (jest gdzieś za mną).

#18. Kiedy jedziesz do Londynu, aby zobaczyć Big Bena

#19. Obudziłem się o 2:30 rano, aby zobaczyć wschód słońca na szczycie Haleakala. Niezapomniany widok.

#20. Wypożyczyłem samochód i wybrałem się na 2-godzinną przejażdżkę poza Berlin, aby zobaczyć "Die Rakotzbrücke" w ogrodzie rododendronów i azalii, tylko po to, by odkryć, że woda została spuszczona, a cały obszar to wielki plac budowy

#21. Zrobiłem to zdjęcie w hotelu Hilton na Bali. Mieszkaliśmy niedaleko stąd i chcieliśmy sprawdzić, czy plaża jest tam czystsza

#22. Moja przyjaciółka jest na wakacjach na Hawajach i poprosiła jakiegoś mężczyznę o zrobienie jej zdjęcia. Powiedział jej: "Zrobiłem zbliżenie"

#23. 10 lat temu wspiąłem się o 4 rano na wulkan Agung na Bali, aby zobaczyć piękny wschód słońca

236
Udostępnij na Facebooku
Następny
Przejdź do artykułu Miałeś tylko jedno zadanie XIV - Masakra na stacji paliw
Podobne artykuły
Przejdź do artykułu Martin A. Couney uratował tysiące dzieci, bo nie wiedział, że to niemożliwe
Przejdź do artykułu Oczekiwania kontra rzeczywistość VIII - największa profanacja pizzy
Przejdź do artykułu Najlepsze miejsca na spędzenie udanego urlopu
Przejdź do artykułu Ludzie, którzy mieli niesamowitego farta
Przejdź do artykułu Czasami mniej znaczy lepiej, czyli przykłady świetnego designu
Przejdź do artykułu Zdjęcia, których nie zrozumiesz, jeśli jesteś za młody